Zaterdag 2 december om 20u

Zondag 3 december om 11u

Zaal Buurthuis, Dorp 7 te 3221 Nieuwrode (Holsbeek)

Zoals de titel het al verraadt, draaien onze eindejaarsconcerten puur om muziek. Geen uitgebreide decoraties, acteerprestaties, zangers, ludieke presentaties, lichtshows, etc. We brengen u orkestmuziek in zijn zuiverste vorm.

Vanop de tribune heeft u een perfect zicht op alles wat er in het orkest gebeurt.
De nabijheid van het orkest zorgt ervoor dat onze muziek u onverstoord bereikt.

Op het programma staat spectaculaire filmmuziek, maar ook diverse pure orkestwerken en solostukken. Kortom, een spetterende avond / middag voor de echte muziekliefhebber.

Het concert duurt ±1,5 uur met een half uurtje pauze waarbij u de gelegenheid heeft om een drankje te nuttigen.

Vanwege de beperkte plaatsen op de tribune werken we voor dit concert met gereserveerde tickets.

Tickets kunt u bestellen via onderstaand reservatieformulier. Uw reservatie is pas compleet na overmaking van het toegangsgeld.

De toegangsprijs bedraagt 10 euro per persoon, gratis voor kinderen < 12 jaar.

Rekeningnr. BE57 7340 0618 1535 of via Payconiq code:

Op zaterdag openen we de deuren om 19u30, op zondag om 10u30.

Reserveer hier je tickets

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Lid worden?

Word voor slechts 15 euro per jaar lid van onze vereniging. Ontdek de voordelen via deze link!

Vraag uw lidmaatschap voor 2024 nu aan.