Voordelen muzikant

Voor onze muzikanten is het lidmaatschap gratis. We verwachten natuurlijk wel een frequente aanwezigheid op de repetities en optredens en hulp bij de organisatie van onze evenementen. Daarnaast dient er ook een hemd van onze vereniging te worden aangekocht voor optredens (€ 35,-).

• Ongevallenverzekering
  • Als je jonger bent dan 19 jaar, je voor een instrument kiest dat past binnen ons orkest en je de intentie hebt om toe te treden tot ons orkest, betalen we je eerste 4 jaren (graad 2) inschrijvingsgeld aan de muziekschool volledig terug. Bij gerede twijfel over de toetredingsintenties behoudt het bestuur wel het recht om dit te weigeren.

• Oefeninstrument indien gewenst aan de huurprijs van slechts 5 euro per maand (zolang de voorraad strekt)

• Voordelige uitstappen naar pretparken, etc.

• Onze periodieke nieuwsbrief

Als je muzikant wil worden bij onze vereniging, kan je ons contacteren via het lidmaatschapsformulier. Dit kan natuurlijk ook persoonlijk, telefonisch of via e-mail.