Muzikaal niveau

Het doel van onze vereniging is samen muziek maken op een leuke manier. Het deelnemen aan wedstrijden en andere eerverstrekkende activiteiten zit dan ook niet in ons DNA. Net als elke andere sport- of cultuurvereniging streven we er natuurlijk wel naar onze hobby op een zo kwaliteitsvol mogelijke manier uit te oefenen en als groep vooruitgang te maken.

Ons muzikaal niveau lieten we het recentste toetsen op de Vlamo evaluatieconcerten te Haacht op 27 november 2022. We namen er deel met stukken uit de afdeling Uitmuntendheid en de professionele jury oordeelde dat we minstens in deze categorie thuishoren.

Net als bij sportverenigingen zijn er diverse afdelingen waarin harmonieën zich kunnen bevinden. Van laag naar hoog: 3de afdeling, 2de afdeling, 1ste afdeling, afdeling Uitmuntendheid, Ere-afdeling en Superieure afdeling.