Concert 2024

Spelenderwijs & Geena Lisa in concert

De muzikanten, het bestuur en de dirigenten van het harmonieorkest Sint-Maurus

nodigen u van harte uit voor hun concertavond op zaterdag 27 april in de Sportschuur te Holsbeek. We beloven alvast een gevarieerd muzikaal programma.

Deel 1: Spelenderwijs

We spelen een spel vanavond! Een mystiek spel waarbij je terechtkomt in de muzikale Wereld van Maurus. Tart het lot, doe een volgende zet, en ontdek welke uitdaging er op je pad komt. Bloeddorstige piraten, krijgshaftige ridders, een op hol geslagen olifant of woeste natuurelementen, spannend wordt het zeker! Breng jij samen met ons de opdrachten tot een goed einde? Het spel moet gespeeld worden, tot de ontknoping.

De uitdaging wordt gestart door de muzikanten van het instaporkest. Zij staan onder leiding van Mona Ombelets en loodsen je door de eerste ronde.

Verder spelen doet het harmonieorkest onder de muzikale leiding van Roel Aerts. De uitdagingen volgen elkaar op, opdrachten worden moeilijker. Komt dit wel goed?

Deel 2: Geena Lisa in concert

Geena Lisa begon haar carrière als 14-jarige zangeres bij het rockbandje van haar vader. Na enkele jaren kwam ze als backing-vocaliste terecht bij ‘The Dinky Toys’, waar Bart Peeters haar ontdekt. Sindsdien acteerde ze onder meer in de jongerenserie ‘Wat nu weer?‘, de prestigieuze reeks ‘Stille Waters’ en de satirische reeks ‘Het Peulengaleis’. Daarnaast bleef Geena ook als presentatrice en zangeres actief. Momenteel treedt ze op met de partyband Geena & the Lisa’s, in een akoestisch trio, en in een EuroVizie format.

Samen met ons orkest brengt Geena Lisa een meeslepende mix van covers van o.a. Ann Christy, Geri Halliwell, Aretha Franklin, Tina Turner en Sister Sledge.

Sportschuur Holsbeek

Sint-Maurusstraat 2, 3220 Holsbeek

Deuren open om 19u30

Toegangsprijs: Voorverkoop € 16, aan de kassa € 20, < 14 jaar en leden gratis

Rekeningnr. BE57 7340 0618 1535 of via Payconiq code:

Tickets in voorverkoop zijn verkrijgbaar bij onze muzikanten en bestuursleden, aan te vragen via sintmaurus@hotmail.com of te bestellen via het handige formulier onderaan deze pagina. Ook bij onderstaande handelaars kunt u hiervoor terecht.

Voorverkooppunten

• Holsbeek: cafetaria De Schuur, beenhouwerij Devi & Emmanuelle,  bakkerij Vangoidtsenhoven
  • Holsbeek-Plein: kapsalon Luc
  • Kortrijk-Dutsel: bakkerij Benny & Hilde
  • Sint-Pieters-Rode: café Bezzeke 2
  • Nieuwrode: café ’t Klokhuis
  • Wilsele: De Fietsgarage

Met uitdrukkelijke dank aan:

• Onze sponsors
  • Onze medewerkers
  • De gemeente Holsbeek
  • De provinciale uitleendienst
Webflyer concert 2024.pdf
Adobe Acrobat document 1.8 MB

Met medewerking van: Dansstudio Devotion & KWB Holsbeek-Plein

Je vindt ons ook op Facebook: www.facebook.com/harmonieorkest.sintmaurus

Reserveer hier uw voorverkoop tickets

Ten laatste 1 dag voor het concert!

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.