Op zondag 23 juni kan je vanaf 10u30 in de tuin van de Sint-Mauruszaal terecht voor een openluchtmis, muziek van diverse orkesten, een heerlijke barbecue en dit grote overdekte springkasteel. Gratis toegang!

Programma

• 10u30: Openluchtmis met muzikale opluistering ter nagedachtenis van onze overleden leden
  • 11u30: Aperitiefconcert harmonieorkest Sint-Maurus met gratis drankje voor alle aanwezigen
  • 13u00: Opening groot springkasteel
  • 13u - 15u: BARBECUE
    Deelnemen aan de barbecue kan enkel door inschrijving voor 20 juni via het onderstaande formulier of bij De Fietsgarage, Nobelberg 40 te Holsbeek, tel. 016 44 97 47.
    Barbecue uitsluitend tussen 13u en 15u!

Prijzen

Volwassenen menu (chipolata, kipfilet en rundsaté + groenten): € 17,-
Kindermenu (chipolata en kipfilet + groenten): € 13,-
Leden van onze vereniging krijgen 3 euro korting (word hier steunend lid)

• 14u30: Optreden Instaporkest K.H. Sint-Maurus Holsbeek
  • 15u00: Optreden K.F. Nut en Vermaak Overpelt
  • 16u00: Optreden K.M. Broedermin Sterrebeek

Locatie: Tuin Sint-Mauruszaal, Sint-Maurusstraat 7 te 3220 Holsbeek

Toegang: Gratis, via de doorgang naar de tuin

Schrijf je hier in voor de barbecue

Inschrijven kan tot en met 19 juni! Van zodra u onderstaand formulier verzendt, verschijnt er een ontvangstbevestiging in uw beeld. Lees deze aandachtig! U ontvangt geen verdere reservatiebevestiging meer maar kunt er met een gerust hart vanuit gaan dat de tafel voor u gedekt zal zijn.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.